پشتیبان ۱۳۹۹ و اعتبار هدیه نوروزی

کاربران عزیز و همراهان پشتیبان

آغاز سال ۱۳۹۹ و نوروز باستانی را به شما شادباش می‌گوییم و آرزوی بهترین‌ها را در سال جدید برای شما داریم.

به پاس همراهی و همکاری شما و با آرزوی موفقت برای کسب‌وکارهای آنلاین شما، از این لحظه برای اعتبار شارژ کیف پول پشتیبان شما شارژ هدیه در نظر گرفته خواهد شد.

با شارژ کیف پول پشتیبان از یک تا 9.99 یورو 20درصد شارژ بیشتر و برای 10 یورو و بیشتر، 50 درصد شارژ بیشتر به عنوان هدیه نورزی پشتیبان، در نظر گرفته خواهد شد. اضافه بر آن همچنان نرخ یورو در سایت را 15 هزار تومان درنظر گرفته ایم. 

سال ۹۸، برای پشتیبان با رونمایی از نسخه‌ی جدید پنل وب، جذب کاربران خارج از ایران، ارائه پارتیشن‌های حرفه‌ای (pro) با پرداخت pay as you go و ثبت رکوردهای متعدد مصرف کاربران در ایران و خارج از ایران سپری شد. در پایان سال ۹۸ با همکاری یکی از بهترین سرویس دهندگان داخلی پروژه‌ی راه‌اندازی کلاستر در دیتاسنترهای داخل را آغاز کردیم. با توسعه‌ی پلتفرم پشتیبان، در ابتدای سال جدید، لوکیشن ایران هم به زیرساخت ابری پشتیبان اضافه خواهد شد.

در سال جدید منتظر امکانات بیشتر در پنل وب و API پشتیبان خواهید بود. در ابتدای سال نسخه‌ی جدید افزونه وردپرس پشتیبان با امکانات فوق‌العاده، به‌روزرسانی خواهد شد و با اضافه شدن رسمی کلاسترهای داخل ایران به زیرساخت ابری پشتیبان یک پشتیبان پرسرعت‌تر و با کیفیت‌تر را شاهد خواهیم بود.

حرفی از سختی و رنج‌های سال گذشته نمی‌زنیم چون آینده همیشه مهم‌تر است و آنچه هست، درس گرفتن از شکست‌ها و مشکلات است و برنامه ریزی برای آینده‌ی بهتر.

تیم پشتیبان برای شما و عزیزان‌تان آرزوی سالی خوش و پراز موفقیت و سلامتی می‌کند. امیدواریم همچون سال گذشته با همراهی شما سختی‌ها را پشت سر بگذاریم و با کمک و راهنمایی شما پشتیبان بهتری برای همه‌ی کاربران ایرانی بسازیم.

نوروزتان پیروز.