پنل وب جدید پشتیبان (نسخه بتا) منتشر شد!

پنل وب جدید پشتیبان از هفته‌ی پیش از طریق دکمه «Early Accsess» یا دکمه «دریافت پارتیشن رایگان»  در دسترس قرارگرفته. نسخه‌ی بتای پنل وب به صورت کامل در اختیار کاربران قرار دارد تا پس رفع نواقص احتمالی و اضافه شدن امکانات بیشتر جایگزن پنل وب فعلی پشتیبان شود.

پنل وب جدید پشتیبان فقط با زبان انگلیسی منتشر شده. در پنل جدید امکان ارسال تیکت و درخواست پشتیبانی را دارید و بعد از لاگین پارتیشن‌های فعلی‌تان را مشاهده خواهیدکرد و می‌توانید مدیریت فایل ها را در پنل وب جدید تجربه کنید.

کاربران پشتیبان برای ورود به پنل جدید نیازی به ثبت نام ندارند. ورود به پنل جدید با ایمیل و رمز عبور امکان پذیر است. بنابراین باید در پنل فعلی پشتیبان آدرس پست الکترونیک و رمزعبور، در پروفایل خود تنظیم کرده باشید. همچنین اگر هنوز می‌خواهید آدرس ایمیل و پسوورد خود را وارد نکنید برای ورود با شماره تلفن همراه و رمز یکبار مصرف از این لینک مخفی وارد شوید.

برای رفع مشکلات احتمالی پنل وب جدید نیاز داریم شما کاربران عزیز وارد پنل وب جدید شده، فعالیت‌های خود را به پنل جدید منتقل کنید و مشکلاتی که ممکن است به آن برخورد کنید را در همان بخش Support  پنل جدید برای ما ارسال کنید. همچنین به ما بگویید چه امکانات بیشتری برای استفاده لذت بخش‌تر با پشتیبان نیاز دارید؟

بدیهی است تا انتشار نسخه‌ی پایدار پنل وب جدید پنل وب قدیمی پشتیبان برای تمدید پارتیشن‌های قدیمی و فعالیت‌های عادی کاربران فعال خواهد بود.

پشتیبان، همیشه پشتیبان.