افزونه وردپرس پشتیبان در مخزن وردپرس منتشر شد

از امروز افزونه وردپرس پشتیبان در مخزن وردپرس (wordpress.org) در اختیار همگان خواهد بود. این افزونه با عنوان Poshtiban.com wordpress plugin منتشر شده است. افزونه وردپرس پشتیبان برای استفاده از امکانات سرویس ذخیره‌سازابری پشتیبان تهیه شده است.

افزونه وردپرس پشتیبان به کاربران این امکان را می‌دهد تا هریک از واحدهای ذخیره‌سازی داده در سرویس پشتیبان خود را به سیستم مدیریت محتوای وردپرس متصل کنند. این افزونه کاملا با وردپرس و ووکامرس سازگار شده‌است.

پشتیبان ارزان‌تر امن‌تر و سریع‌تر، با افزونه وردپرس پشتیبان همه‌ی این ویژگی‌ها را یک جا داشته باشید

پس از تنظیم افزونه و اتصال به پشتیبان، کاربران به صورت مستقیم و از بخش افزودن پرونده چند رسانه‌ای فایل‌های خود را بر روی سرویس ذخیره‌سازابری پشتیبان بارگذاری می‌کنند.

با استفاده از افزونه وردپرس پشتیبان فایل‌های بخش رسانه وردپرس وب‌سایت شما در فضای ابری پشتیبان ذخیره می‌شوند. بنابراین دیگر نیازی به خریداری سرویس میزبانی با فضای زیاد برای وب سایت خود نخواهید داشت. و هزینه‌ی نگهداری داده‌ها در پشتیبان بسیار ارزان‌تر از هر سرویس دیگری است.

سرویس ذخیره‎سازابری پشتیبان مبتنی بر جدیدترین فناوری‌های رایانش ابری امن‌تر، سریع‌تر و بی‌نهایت ارزان‌تر خواهد بود. همچنین بر روی پارتیشین‌های پشتیبان خود امکان خواهید داشت دامنه یا زیردامنه متعلق به خودتان را تنظیم کنید. بنابراین فایل‌های شما به صورت مستقیم بر روی آدرس متعلق به خود شما منتشر خواهد شد.

ذخیره‌ساز‌ابری پشتیبان، پشتیبان کسب‌وکار شماست

افزونه وردپرس پشتیبان همچنین با معروف‌ترین و پرکاربردترین افزونه فروش آنلاین وردپرس، ووکامرس، سازگاری کامل دارد. با تنظیم این افزونه شما تمام فایل‌های مربوط به محصولات مجازی خود را بر روی پشتیبان بارگذاری می‌کنید. همچنین این افزونه به شما امکان استفاده از امکانات ساخت لینک زمان‌دار و لینک مخفی دانلود محصولات مجازی در ووکامرس را می‌دهد.افزونه وردپرس پشتیبان امکان ساخت فایل پشتیبان (Backup) از فایل‌ها و دیتابیس سایت وردپرسی شما و ارسال به فضای ذخیره سازی پشتیبان تان را می‌دهد. در هر زمان که اراده کنید می‌توانید فایل پشتیبان از وب سایت خود تهیه کنید.

واحد فضای ذخیره‌سازی در پشتیبان مانند هاردهای معمولی “پارتیشن” نام گرفته است. کاربران به هر تعداد که بخواهند می‌توانند پارتیشن در پشتیبان خود داشته باشند.

شما پس از ثبت نام در پشتیبان با خرید فضای ابری و ایجاد یک پارتیشن حرفه ای. امکانات لینک مخفی و نگهداری فایل های شخصی و فروش فایل با ازفزونه وردپرس پشتیبان و ووکامرس را در اختیار دارید.  پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان را سفارش دهید.

افزونه وردپرس پشتیبان به همت مجتبی درویشی و همکاری تنگاتنگ با بزرگ‌ترین پلتفرم فروش محصولات مجازی، ژاکت، و بزرگ‎ترین مرجع آموزش حضوری و مجازی وردپرس در ایران ، همیاروردپرس، تهیه شده است. بدین وسیله از این عزیزان مراتب سپاس  و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

تیم توسعه پشتیبان تمام تلاش خود را برای افزایش امکانات بیشتر و همراهی با کاربران خود بکار خواهد بست. سرمایه پشتیبان بدون شک کاربرانی خواهند بود که با همراهی با پشتیبان و دریغ نکردن انتقادات و پیشنهادات خود، ما را در ادامه راه توسعه پشتیبان یاری می‌کنند.

پشتیبان، همیشه پشتیبان