چرا استفاده از افزونه‌های وردپرس مفید است؟ مزایای افزونه‌های وردپرس

نصب افزونه وردپرس

وردپرس به عنوان پرطرفدارترین سیستم مدیریت محتوا به صورت گسترده برای انتشار و مدیریت محتوا به کار گرفته می‌شود. در واقع شما قادر خواهید بود وبلاگ یا سایت‌های بسیاری را در قالب این سیستم قدرتمند پیاده سازی کنید و با استفاده از دریایی از افزونه وردپرس، عملکرد و کارایی آن را بهبود ببخشید.

به جرات می‌توان گفت که وجود تنوع بالایی از افرونه وردپرس سبب شده است که بسیاری از افراد وردپرس را به عنوان یک سیستم ارائه دهنده خدمات محتوا انتخاب کنند. با بهره‌گیر‌ی از این پلاگین‌ها می‌توانید خدمات، کارایی و حتی امنیت سایت خود را افزایش دهید.

میزان محبوبیت انواع متنوع افزونه وردپرس را می‌توانید از تعداد دفعات بارگیری آنها متوجه شوید. انواع مختلفی از افزونه‌های وردپرس بیش از میلیون‌ها بار توسط کاربران مختلف دانلود شده‌اند و این مقدار همواره در حال افزایش است. این میزان بالای دانلودها نشانگر این مسئله است که مزایای افرونه‌های وردپرس به اندازه‌ای است که بسیاری از افراد را به دانلود آنها ترغیب می‌کند.

افزونه وردپرس

علت سودمندی افزونه وردپرس

مزایای افزونه وردپرس بسیار فراوان است و استفاده از آن‌ها باعث پیشرفت عملکرد بسیاری از سایت ها و وبلاگ‌ها می‌شود. بدون در نظر گرفتن این مسئله که شما چه قصدی از راه اندازی سایت یا وبلاگ خود دارید، می‌توانید از انواع مختلف افزونه وردپرس بهره ببرید. معمولاً مالکان بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، شرکت‌های متنوع، نشریات مختلف و کسب و کارهای نوپا از وردپرس استفاده می کنند.

سادگی و راحتی کار با بخش‌های مختلف وردپرس و همچنین انواع مختلف افزونه‌های وردپرس این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که با هر سطحی از دانش و مهارت به راحتی با سیستم کار کنند.

بسیاری از این پلاگین ها کاملاً رایگان هستند و تقریباً جهت انجام هر نوع کاری، افزونه مرتبط و کارامدی در این زمینه یافت می‌شود. عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی جهت بهره‌مندی از افرونه وردپرس برای بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای نوپا مفید خواهد بود.

مزایای افزونه‌های وردپرس

این سیستم مدیریتی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های عمده ای برخوردار است که می‌تواند هر کاربر با هر نوع خواسته‌ای را پوشش دهد. در واقع شما به وسیله وردپرس قادر خواهید بود که تقریباً هر نوع کاری را در این محیط انجام دهید. سایت پشتیبان ارائه دهنده یکی از بهترین انواع این پلاگین‌ها است و شما با مراجعه به این سایت می‌توانید افزونه وردپرس پشتیبان را به سیستم خود اضافه کنید. در ادامه به برخی از مزایای افزونه وردپرس اشاره خواهیم کرد.

مزایای افزونه وردپرس

تنوع و گستردگی فراوان افزونه وردپرس

با توجه به اینکه توسعه دهندگان فراوانی در عرصه تولید انواع مختلفی از افزونه وردپرس فعالیت دارند، تنوع فوق‌العاده در این حوزه قابل توجیه خواهد بود. این حمایت گسترده سبب شده است که تعداد افزونه‌های وردپرس به چیزی در حدود ۵۴۰۰۰ برسد. این حجم بالای تنوع بی‌نظیر است و توانسته طیف وسیعی از نیازهای کاربران را پوشش دهد. در واقع کاربران وردپرس جهت انجام بسیاری از فعالیت های خود تعداد متنوعی از افزونه وردپرس را در اختیار خواهند داشت.

در نتیجه بهره‌مندی از خدمات بهینه سازی سایت، امکان فراهم آوردن چت آنلاین، عضویت آسان در وبلاگ یا سایت، بهره‌مندی از سیستم‌های پشتیبان گیر‌ی، سیستم بازاریابی اتوماتیک از طریق ایمیل و مهیا ساختن فرم‌های موردنیاز کاربران تنها بخش کوچکی از حجم بالای قابلیت‌های افزونه‌های این سیستم هستند. این در حالی است که افرادی که از سیستم‌های مدیریت محتوای دیگر بهره می‌برند، از بسیاری از این قابلیت‌ها محروم خواهند بود.

گستردگی افزونه های وردپرس

خدمات رایگان یا ارزان قیمت

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای مختلف به خوبی می‌دانند که استخدام یک توسعه دهنده عالی واقعاً ارزان نخواهد بود. این درحالی است که وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت کننده محتوا حجم بالایی از این پلاگین ها را به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین شما قادر خواهید بود بدون پرداخت هزینه اضافه‌ای، بسیاری از نیازهای اولیه شروع کسب و کارتان را برطرف کنید.

در برخی مواقع پیش می‌آید که شما به خدمات بیشتری نیاز خواهید داشت. در این صورت می‌توانید با صرف هزینه بسیار کمی نسخه‌های پیشرفته را خریداری کنید. حتی خریداری کردن نسخه‌های پولی انواع افزونه وردپرس به مراتب ارزان‌تر از استفاده از توسعه‌دهندگان خواهد بود. البته بسیاری از امور موردنیاز صاحبان کسب و کارهای نوپا توسط نسخه‌های رایگان برطرف می‌شود.

نصب آسان و راحت

همانطور که از نام آن پیدا است، افرونه پ‌ها باید به سیستم شما اضافه شوند. اما نگران نباشید! نصب و به کارگیری انواع مختلف افزونه وردپرس به راحتی آب خوردن انجام خواهد شد. مرحله اول در واقع پیدا کردن افزونه‌های مورد نظر شما خواهد بود.

پس از انتخاب افزونه موردنظرتان می‌توانید به راحتی آن را به عملکردهای متنوع وردپرس خود بیفزایید. همچنین در پنل سرپرستی وردپرس این امکان در اختیار شما قرار می‌گیرد که این افزونه‌ها را مدیریت کنید. فعال سازی یا غیرفعال کردن این افزونه‌ها از طریق این پنل به آسانی انجام خواهد شد.

نصب افزونه وردپرس

دستیابی آسان به شرایط موردنیاز

یکی دیگر از مزایای افزونه وردپرس، دستیابی آسان به آنها خواهد بود. بر این اساس با توجه به خواسته‌هایی که مدنظر دارید، می‌توانید به قسمت ویژه‌ای در وردپرس مراجعه کنید. با مراجعه به این بخش می‌توانید به راحتی افزونه مورد نظر خود را جستجو کنید و آن را به سیستم خود اضافه کنید. با وجود انواع متنوعی از افزونه‌های وردپرس قادر خواهید بود به آسانی مدیریت سایت خود را انجام دهید. افزودن این قابلیت‌ها به سیستم با سرعت بالایی انجام می‌شود و در بسیاری از موارد رایگان خواهد بود.

دسترسی آزاد و گسترده به افزونه وردپرس

اینکه شما قصد داشته باشید از یک توسعه دهنده بهره ببرید، این چالش را برای شما ایجاد می‌کند که کیفیت کار این متخصص تا چه اندازه است. این ارزیابی نسبت به مقایسه انواع افزونه وردپرس سخت‌تر خواهد بود. بنابراین بهره‌مندی از این افزونه‌های کاربردی توصیه می‌شود و جالب است بدانید میزان دسترسی به این افزونه‌ها کاملاً آزاد خواهد بود.

بر این اساس می‌توانید از جدیدترین نمونه‌ها اطلاع یابید و از به‌روزرسانی‌های انجام‌شده بهره ببرید. در واقع این دسترسی آزاد باعث شده است که امکان ارزیابی توسط کاربران راحت‌تر صورت گیرد.