پشتیبان کاندیدای بهترین وب سایت در گروه زیرساخت ابری و هاستینگ در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

[vc_row][vc_column][vc_column_text]شب گذشته پنجم بهمن ماه بیانیه شورای داوری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران منتشر و نامزدهای دوره‌ی نهایی جشنواره وب و موبایل امسال در گروه‌های مختلف مشخص شدند.

ذخیره ساز ابری پشتیبان برای دومین سال پیاپی به همراه ایران سرور، هاستینه، بلوسرور و ابرآروان در گروه زیرساخت ابری و هاستینگ نامزد بهترین وب سایت دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شده است.

شناخته شدن، پیشرفت و توسعه‌ی «پشتیبان» تنها در سایه حمایت و توجه کاربران خوب آن ممکن شده است و این راه سخت و دشوار در این زمانه‌ی نامراد را به عشق و امید شما طی می‌کنیم و جایزه‌ی ما بهترین بودن از دید کاربران خوبمان است.

در مرحله نهایی هنوز هم می‌توانید به پشتیبان رای دهید و از وب سایت خودتان در جشنواره وب موبایل ایران حمایت کنید. برای ثبت رای خود کافیست به پروفایل پشتیبان در سایت جشنواره بروید و پس ازثبت نام و ورود به سایت جشنواره رای خود را برای پشتیبان ثبت کنید.

[/vc_column_text][tm_spacer size=”lg:25″][vc_column_text]

برای ثبت رای خودتان اینجا کلیک کنید:

[/vc_column_text][vc_btn title=”ورود به پروفایل پشتیبان در جشنواره وب و موبایل” style=”flat” color=”violet” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fprofile.iwmf.ir%2Forganizations%2Fposhtiban.com|||”][/vc_column][/vc_row]