داشبورد و پورتال پشتیبان

پورتال و داشبورد پشتیبان در کنار هم ناحیه کاربری کاربارن را تشکیل می دهد.

«پورتال پشتیبان» به آدرس https://portal.poshtiban.com به عنوان پایگاه مدیریت سرویس‌های پشتیبان، ثبت سفارش پارتیشن جدید و تمدید پارتیشن‌هایی که قبلا ایجاد شده‌اند، خدمات افزوده جدید، ایجاد صورت حساب‌ها، مدیریت درخواست‌های پشتیبانی و ثبت و نگهداری پروفایل کاربری پشتیبان در کنار «داشبورد پشتیبان» به آدرس https://dashboard.poshtiban.com که بخش دسترسی و مدیریت فایل‌های پارتیشن‌های حرفه‌ای و پارتیشن S3 و مدیریت سرویس‌های افزوده پس از فعال سازی و اطلاعات دسترسی کاربران، فعال شده است.

پورتال پشتیبان از آبان ماه به مرور در دسترس کاربران قرار گرفته است و از ابتدای آذر ماه ۱۴۰۰ به مرور درگاه ورودی اصلی کاربران به ناحیه کاربری و داشبورد پشتیبان خواهدبود. بنابراین برای ورود به بخش کاربری و داشبورد پشتیبان و برای دسترسی به سرویس‌ها و فایل‌های‌تان باید ابتدا به پورتال وارد شوید.

«همه کاربران قدیمی پشتیبان برای اولین ورود به پورتال پشتیبان باید از گزینه بازنشانی گذرواژه استفاده کنند. رمز عبور پورتال با رمز عبور داشبورد تفاوت دارد و تا پایان پاییز رمز عبور و نام کاربری برای ورود به داشبورد نیاز نخواهد بود و تنها با ارسال کد تایید به شماره تلفن همراه یا ایمیل ‌تان به داشبورد پشتیبان وارد خواهید شد.»

اگر کاربر تازه‌ی پشتیبان هستید و امروز در پشتیبان ثبت نام کرده‌اید تا زمانی که پارتیشن مورد نظر خود را خریداری و فعال نکرده باشید به داشبورد پشتیبان دسترسی نخواهید داشت. بنابراین لازم نیست در داشبورد ثبت نام یا نام کاربری ایجاد کنید کافیست سرویس مورد نظر را از بخش سفارش پورتال با اسنفاده از گزینه خرید فضای ابری، انتخاب کرده و پارتیشن خود را فعال کنید.

مهم: حتما پس از اولین ورود به پورتال از بخش ویرایش مشخصات پروفایل‎‌تان را کامل کنید و از بخش امنیت حساب احراز هویت دوعاملی را فعال کنید.