تکمیل حلقه خدمات ابری پشتیبان: پارتیشن S3-compatible بسازید

از امروز در نسخه‌ی جدید پنل وب پشتیبان می‌توانید نسل جدید پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان، «پارتیشن S3» بسازید. سازگاری با تمامی ابزارهای توسعه داده شده با ساختار استاندارد S3 شرکت آمازون و انتخاب موقعیت مکانی ایران یا اروپا برای ذخیره سازی داده‌ها از مهم‌ترین ویژگی های پارتیشن S3 پشتیبان است.

ذخیره سازی بی نهایت با پارتیشن S3 پشتیبان

بدون این که نیاز داشته باشید کلاستر ابری مستقر کنید، تنها با ایجاد پارتیشن S3 در پنل وب پشتیبان تمامی قدرت «کوهستان ابری پشتیبان» در اختیار شما قرار خواهد گرفت. نمونه‌های کاردبری برای روش ذخیره سازی آبجکتی یا Object Storage با توجه به نیاز همیشگی به فضای ذخیره سازی ایمن، در دسترس و ماندگار بسیار زیاد است. از طرفی با گستردگی استفاده از این روش یک ساختار و استاندارد واحد و مورد قبول همه‌ی شرکت‌ها از طرف شرکت آمازون ارائه شده است که S3 نام دارد بنابراین دیگر سرویس دهندگان هم سرویس های ذخیره سازی خود را با همین ساختار و با نام S3-compatible ارائه می‌کنند.

پارتیشن S3 compatible پشتیبان چگونه به شما کمک می‌کند؟

اشتراک استاندارد S3  بین  سرویس دهندگان خدمات ابری، باعث شده است ابزارهای بسیاری برای توسعه دهندگان و نیازمندان فضای ذخیره سازی ابری وجود داشته باشد. پلاگین‌هایی برای انواع نرم افزارهای آنلاین و SDK برای انواع  فریم ورک‌ها و زبان‌های برنامه نویسی وجود دارد که اتصال و تعامل با Object Storage  را آسان و بی دردسر کرده و سرعت توسعه برنامه های کاربردی را برای کسب و کارها آسان می‌کند. ریسک جا به جایی بین سرویس دهندگان مختلف برطرف می شود و امنیت و دسترسی پذیری فایل‌ها و محتوا را تضمین می کند. تقریبا همه‌ی نیازهای ذخیره سازی محتوا مثل فیلم و صوت و تصاویر و دارایی‌های دیجیتال، لاگ‌ها و بک‌آپ‌ها  به راحتی و در کمترین زمان ممکن با استفاده از فضای ذخیره سازی S3 compatible  برطرف می‌شود.

حالا در پشتیبان هم پارتیشن S3-compatible بسازید

درکنار پارتیشن رایگان، پارتیشن شخصی و پارتیشن حرفه ای حالا پارتیشن S3 خدمات ذخیره سای ابری پشتیبان را تکمیل می‌کند تا به معنای واقعی کلمه؛ «برای همه» راهکار ذخیره سازی ابری، در پشتیبان وجود داشته باشد. برای ساخت پارتیش S3 کافیست در پشتیبان ثبت نام کنید  در پنل وب جدید پشتیبان از بخش ساختن پارتیشن پارتیشن S3 را انتخاب کنید.

هزینه ی پارتیشن S3  به صورت pay as you go و به صورت ماهانه محاسبه می شود و برای هر یک گیگابایت فضای ذخیره سازی 360 تومان و برای یک گیگ ترافیک پهنای باند هم 180 تومان هزینه محاسبه خواهد شد. پارتیشن S3 پشتیبان «حداقل هزینه» ماهانه 180هزار تومان دارد که هر ماه از اعتبار کیف پول پشتیبان شما کسر خواهد شد. برای ساخت پارتیشن می‌توانید موقعیت مکانی ایران یا اروپا را انتخاب کنید. 

راهنمای ساخت پارتیشن S3

پس از ساخت پارتیشن مشخصات End-point، AccessKey، SecretKey در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بلافاصله پس از ساخت پارتیشن کلاینت MinIO روی پارتیشن شما فعال خواهد بود که با استافده از Cli و پنل‌وب این کلاینت می‌توانید به پارتیشن متصل شده، باکت (Bucket) ایجاد کنید و Policy Bucket های خود را تعریف کنید و از ذخیره سازی امن و همیشه در دسترس لذت ببرید.مستندات کلاینت MinIO از این آدرس در دسترس شماست.

در مقابل هر نیاز یا مشکلی که در رابطه با ذخیره سازی و تحویل و نگهداری داده‌های دیجیتال داشته باشید ما در پشتیبان یک راه کار واقعی و قابل انجام برای شما ارائه خواهیم کرد. در پشتیبان ثبت نام کنید و با ما تماس بگیرید.

پشتیبان، همیشه پشتیبان.