خرید پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان

خرید پارتیشن حرفه‌ای

خرید و سفارس محصول پارتیشن حرفه ای در پورتال پشتیبان انجام می‌گیرد. پیش از هر کاری باید در پورتال پشتیبان ثبت نام کنید یا اگر قبلا در پشتیبان نام کاربری داشته اید با استفاده از گزینه ورود وارد پورتال پشتیبان شوید.

برای سفارش و فعال سازی پارتیشن حرفه ای در پورتال پشتیبان روی گزینه خرید فضای ابری کلیک کنید تا وارد بخش محصولات پشتیبان شوید.

انتخاب روش پرداخت هزینه

برای پرداخت هزینه پارتیشن حرفه دو روش بسته‌های پیشنهادی پشتیبان یا روش پرداخت به اندازه مصرف را می توانید انتخاب کنید.

بسته‌های پیشنهادی

در صورتی که بخواهید ماهانه یا سالانه یک هزینه ی مشخص برای فضای ابری خود پرداخت کنید میتوانید یکی از بسته های پیشنهادی پشتیبان را انتخاب کنید. بسته های پیشنهادی پشتیبان فضای ذخیره سازی و پهنای باند مشخص شده ای دارند و ابتدای هر دوره هزینه ی فضای ابری به صورت ثابت از شما دریافت می شود.

پرداخت به اندازه مصرف

در صورتی که می‌خواهید فضای ابری ذخیره سازی نامحدود در اختیار داشته باشید و در پایان هر دوره ماهانه هزینه خدمات ذخیره سازی شما بر اساس فضای اشغال شده و ترافیک مصرفی محاسبه شود گزینه پرداخت به میزان مصرف را برای فضای ذخیره سازی و ترافیک مصرفی انتخاب کنید. هزینه اولیه راه اندازی این سرویس 99هزارتومان در ماه تعیین شده است و در پایان هر ماه صورت حساب خدمات به اندازه مصرف شما محاسبه شده و پیش فاکتور خدمات برای شما ایجاد می شود. توجه داشته باشید که حداقل هزینه ماهانه این سرویس 99هزار تومان است و اگر مصرف ماهانه شما کمتر از این مبلغ باشد این مبلغ مبنای صدور پیش فاکتور خدمات شما خواهد بود.

راه‌اندازی و اطلاعات دسترسی

پس از سفارش محصول و پرداخت موفق هزینه پارتیشن حرفه ای شما پس از چند دقیقه کوتاه راه اندازی روش اتصال و ورود به داشبورد پشتیبان برای شما از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.