فضای ذخیره سازی ابری رایگان برای پادکست‌های ایرانی

Free Cloud Storrage for Podcast

پاییز ماه پادکست هاست. به همین مناسبت و همچنین به‌خاطر ارزشی که ما در پشتیبان به تولید و انتشار محتوای فارسی قائل هستیم، تصمیم گرفته‌ایم که فضای ذخیره سازی ابری برای نگهداری و انتشار محتوا در اختیار همه‌ی پادکست‌های فارسی زبان قرار دهیم.

اگر خالق پادکست هستید یا تصمیم دارید به جرگه‌ی پادکست سازان بپیوندید، از امروز همه‌ی خدمات ذخیره ساز ابری پشتیبان برای شما رایگان خواهد بود. کافیست در پشتیبان ثبت‌نام کنید و یک درخواست به همراه شرح حال پادکست خود را برای ما ارسال کنید. ما هم اعتبار اولیه‌ای در اکانت شما شارژ خواهیم کرد تا پارتیشن حرفه ای خود را بسازید. و پس از آن تا هر زمان که بخواهید مهمان پشتیبان خواهید بود.

ذخیره ساز ابری پشتیبان چه کمکی به پادکست شما می‌کند؟

  • نگهداری و استریم فایل های پادکست شما.
  • امکان راه اندازی فروشگاه فایل (که شامل یک فروشگاه کامل محصولات فیزیکی هم می‌شود) با استفاده از بسترهای رایگان مثل وردپرس و افزونه ووکارس و افزونه وردپرس پشتیبان.
  • امکان انتشار و فروش گونه‌های دیگر محتوا مثل ویدیو و عکس در وب سایت خودتان در حالی که فایل های شما بدون نگرانی از پهنای باند و اشغال فضا، در فضای ابری پشتیبان ذخیره می‌شود.
  • امکان تنظیم دامنه اختصاصی خودتان بر روی پارتیشن حرفه ای پشتیبان و انتشار محتوای شما با آدرس اینترنتی اختصاصی شما.

پلتفرم‌های انتشار و اشتراک گذاری پادکست ها کم نیستند. از جمله نمونه های ایرانی که با قدرت به ارائه خدمات مشغول اند. پشتیبان یک پلتفرم انتشار پادکست نیست و فقط می‌توانید فایل‌های محتوای تولیدی خودتان را روی پارتیشن حرفه ای پشتیبان ذخیره کنید و با لینک مستقیم آن را منتشر(استریم) کنید و البته باید زحمت ساخت وب سایت و پروموت کردن و رساندن به دست مخاطبان را هم خودتان بکشید. سوال اینجاست که وقتی پلتفرم های میزبانی پادکست به رایگان پادکست ها را میزبانی و تاحدی آنها را پروموت می‌کنند چه نیازی به یک ذخیره ساز ابری دارید؟

قبلا در وبلاگ پشتیبان در مطلبی با عنوان چالش انتشار برای کمپین های ویدیو مارکتینگ توضیح داده ایم که شما به عنوان تولید کننده ی محتوا باید تصمیم بگیرید که از فضای رایگان به همراه قوانین و محدودیت های یک پلتفرم میزبانی برای انتشار محتوا استفاده کنید(برای دیگران محتوا تولید کنید) یا اینکه در کنار پلنفرم هایی که به شما خدمات رایگان می‌دهند امپراتوری رسانه‌ای! خودتان را به صورت درست و اصولی به همراه برند سازی و جذب مخاطبان به یک پایگاه دائمی (که یک وب سایت است) هدایت و با استفاده از کانال های بیشتری که امپراتوی کوچکتان در اختیار شما می‌گذارد مخاطبان بیشتری جذب کنید.

در یک وب سایت مستقل در کنار گرفتن اسپانسر یا تبلیغات مختلف شما این آزادی را دارید تا بخشی از محتوا یا گونه های دیگری از محتوای تولیدی خود و حتی محصولات فیزیکی مرتبط را به فروش برسانید و دایره تجاری برند خود را گسترده تر کنید.

پادکست ها معمولا غیرانتفاعی هستند و با هزینه ای کم و در پلتفرم‌های رایگان منتشر می‌شوند. حتی بیشتر تولید کنندگان این نوع محتوا به دلیل مشکلات و هزینه ای که دارد نیازی نمی بینند، وب سایت داشته باشند. اما اگر به استمرار تولید محتوا، افزایش جذب مخاطبان، ایجاد کانال های ارتباطی و کسب در آمد از محتوای مفیدی که تولید می‌کنید فکر می‌کنید، باید بستر و پایگاه مناسبی برای محتوای خودتان بسازید.

شما می‌توانید با استفاده از فضای ذخیره سازی ابری پشتیبان برای ذخیره سازی و امکان استریم فایل های صوتی و تصویری پشتیبان  پادکست  خودتان را در پشتیبان ذخیره سازی کنید و در وب سایت خودتان منتشر کنید.

علاوه بر این که ما رایگان پادکست شما را میزبانی می‌کنیم و نگرانی بابت مصرف پهنای باند و فضای اشغال شده نخواهید داشت.شما این امکان را دارید تا دامنه ی شخصی خودتان را روی پارتیشن حرفه ای تنظیم کنید و بدین ترتیب فایل پادکست بر روی وب سایت خودتان  با آدرس دامنه اختصاصی خودتان منتشر و در موتورهای جستجو شناخته می‌شود.

علاوه بر آن با امکان ایجاد لینک مخفی و زماندار می‌توانید به انتشار خصوصی یا فروش محتوا برای مخاطبان خود بپردازید. با این ابزار و ابزار رایگان دیگر مثل افزونه وردپرس پشتیبان و افزونه ووکامرس ایجاد یک فروشگاه فایل در کنار پادکست تان استمرار فعالیت خود را در فضای مجازی تضمین خواهید کرد.

پشتیبان، همیشه پشتیبان پادکست شماست.