واسط خط فرمان پشتیبان Poshtiban Cli منتشر شد

واسط خط فرمان پشتیبان poshtiban command line interface

واسط خط فرمان پشتیبان (Poshtiban Command Line Interface) از امروز رسما در اختیار همه کاربران پشتیبان است. در کنار پنل وب، REST API پشتیبان و اپلیکیشن موبایل، واسط خط فرمان پشتیبان، کامل کننده‌ی ابزارهای مدیریت حرفه ای برای مدیریت و نگهداری فایل‌های شما در فضای ذخیره‌ساز ابری پشتیبان است.

برای نصب و آشنایی بیشتر با امکانات واسط خط فرمان پشتیبان این راهنما را مطالعه کنید.

واسط خط فرمان پشتیبان poshtiban cli
واسط خط فرمان پشتیبان poshtiban cli

با poshtiban cli امکان اتصال به اکانت خود یا اتصال فقط به یک پارتیشن را دارید. بنابراین اگر می‌خواهید به یکی از دوستان یا همکاران خود دسترسی پشتیبان بدهید. در صورت استفاده از cli پشتیبان می‌توانید به یکی از پارتیشن‌ها با استفاده از توکن پارتیشن متصل شوید بدون این که دیگر پارتیشن‌های شما در یک اکانت قابل دسترسی باشد.

از طرف دیگر سرویس آپلود از طریق واسط خط فرمان بهبود فوق العاده یافته است و سرعت بسیار بسیار بالاتری دارد. حتی برای آپلود از طریق ویندوز دسکتاپ، تجربه و سرعت بهتری در آپلود نسبت به پنل وب خواهید داشت. همچنین با توجه به امکان اختصاصی سازی‌ها می‌توانید بک‌آپ‌گیری و انتقال بک‌آپ‌های خود به پارتیشن پشتیبان خود را خودکار کنید. این کار به مدیران سرور این امکان را می‌دهد همیشه فضا و ابزار مناسب برای ایجاد و ذخیره‌سازی فایل‌های Backup  سرور خود را داشته باشند.

به زودی مستندات ایجاد و ذخیره‌سازی فایل‌های Backup  برروی سرورهای شخصی و سیستم عامل های مختلف و ذخیره‌سازی در پشتیبان را  در وبلاگ پشتیبان منتشر خواهیم کرد.

منتظر دریافت بازخورد و نظرات شما هستیم.

پشتیبان همیشه پشتیبان.