افزونه وردپرس پشتیبان، نسخه 2

از امروز می‌توانید نسخه جدید افزونه وردپرس پشتیبان را از مخزن وردپرس دریافت کنید. نسخه‌ی جدید افزونه با تلاش مجتبی درویشی عزیز با امکانات بیشتر و با رفع نواقص نسخه‌ی قبلی به روزرسانی شده است.

آپلودر uppy  در افزونه اضافه شده است و علاوه بر آن می‌توانید فایل‌هایی که قبلا در کتابخانه وردپرس آپلود شده اند را با یک دکمه  یا با انتخاب گروهی به عنوان کار گروهی به فضای ابری پشتیبان منتقل کنید. همچنین افزونه جدید علاوه بر این که با افزونه ووکامرس سازگاری دارد با افزونه دوپلیکیتور (Duplicator) هم سازگار شده است تا در بخش پشتیبان گیری به سادگی بک‌آپ‌های خود را به فضای ابری پشتیبان منتقل کنید.نسخه جدید افزونه پشتیبان حاصل تعامل با کاربران فعلی و دریافت پیشنهادها و انتقادات کاربران خوب پشتیبان است. بدیهی است که نسخه‌ی جدید هم برای بهتر شدن و توسعه ی بیشتر به حمایت و پیشنهادهای سازنده شما نیاز دارد.

در ادامه با ما همراه باشید تا تغییرات و امکانات جدید افزونه پشتیبان را به صورت خلاصه مرور کنیم:

ارسال فایل های جاری کتابخانه وردپرس به فضای ذخیره سازی ابری پشتیبان

در نسخه ی 2.0.0 افزونه وردپرس پشتیبان کافیست وضعیت نمایش فایل‌های کتابخانه وردپرس را به حالت لیست  تغییر دهید. حالا در مقابل هر فایلی که روی هاست اصلی آپلود شده دکمه‌ی  را خواهید دید که با کلیک روی آن فایل شما از هاست اصلی به پارتیشن حرفه ای شما در پشتیبان منتقل خواهد شد. بدیهی است باید قبلا پارتیشن حرفه ای را به وردپرس متصل کرده باشید. همچنین با انتخاب فایل‌ها  و انتخاب گزینه ی upload to  پشتیبان در بخش کار گروهی می‌توانید به صورت دسته ای فایل‌های موجود در کتابخانه وردپرس را به فضای ذخیره سازی ابری خود در پشتیبان منتقل کنید.

همچنین در مواقعی که نیاز داشته باشید، می‌توانید فایل‌های رسانه‌ی وردپرس که در پشتیبان آپلود شده اند را از فضای ابری پشتیبان بازیابی کرده و به هاست اصلی خودتان منتقل کنید.

پشتیبان‌گیری سازگار با افزونه Duplicator

افزونه وردپرس دوپلیکیتور یکی از بهترین افزونه‌های پشتیبان گیری از وردپرس است. بخش پشتیبان‌گیری افزونه وردپرس پشتیبان با افزونه دوپلیکیتور سازگار شده است بنابراین فایل های پشتیبانی که با Duplicator ایجاد می شوند در بخش پشتیبان گیری افزونه پشتیبان لیست شده و می‌توانید با استفاده از دکمه Upload to  پشتیبان آنها را در فضای ذخیره سازی ابری پشتیبان خود آپلود کنید تا در امنیت کامل نگهداری شوند. کاربران استفاده کننده‌ی نسخه پرو دوپلیکیتور می‌توانند بعدا از امکان زمان‌بندی و ارسال خودکار بک‌آپ‌های وب سایت خود به فضای ابری هم استفاده کنند.

بهبود های نسخه جدید افزونه وردپرس پشتیبان

ساختار ساخت تصاویر بند انگشتی هم در نسخه ی جدید متحول شده است. همچنین افزونه وردپرس پشتیبان با ادیتور جدید وردپرس گوتنبرگ هم سازگار است و تصاویری که پیش از این در کتابخانه وردپرس و با استفاده از گزینه ی بارگذاری در پشتیبان آپلود کرده باشید در ادیتور گوتنبرگ قابل استفاده هستند.

در بخش  فروش فایل با ووکامرس تغییر کوچکی اضافه شده است که از این پس می‌توانید کلیه فایل‌هایی که در شاخه woocommerce در پارتیشن حرفه‌ای‌تان در پشتیبان آپلود کرده اید را ببینید و از بین آنها به سادگی فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. نمایش فایل ها به صورت ساختار  لیست است تا به راحتی فایل خود را در این پوشه بیابید.

فراموش نکنید بهبود ها و توسعه افزونه پشتیبان به اعتماد بیشتر کاربران به افزونه، افزایش تعداد کاربران آن و ارسال بازخودر ها و پیشنهادهای کاربران بستگی مستقیم دارد. پس علاوه بر این که افزونه پشتیبان را به دیگران معرفی می‌کنید حتما دیدگاه‌ها و نواقص افزونه از نظر خودتان را برای ما ارسال کنید تا با کمک شما افزونه‌ی پشتیبان هر روز بهتر و کارآمدتر شود.

پشتیبان، همیشه پشتیبان!