حل بزرگ‌ترین مشکلات وردپرس

بزرگ‌ترین مشکلات وردپرس چیست؟

اگر یک وب‌سایت وردپرسی داشته باشید خیلی سریع می‌توانید اشکالات این سیستم مدیریت محتوای محبوب را لیست کنید. بزرگ‌ترین مشکلات وردپرس را می‌توان به این صورت لیست کرد:

خطای HTTP و خطاهای بی شمار PHP، به روزرسانی‌های مکرر (که از نظر من مزیت وردپرس هم هست)، کند شدن لود صفحات (واقعا تقصیر وردپرس است؟)، نداشتن سیستم پشتیبان گیری داخلی و غیره …

توضیح واضحات خواهد بود اگر بگوییم وردپرس پرطرفدارترین سیستم مدیریت محتوای متن باز در سرتاسر دنیاست. سادگی و پرکاربرد بودن وردپرس این امکان را به طراحان وب‌سایت داده‌است که همیشه در بین گزینه‌های طراحی‌های اولیه وب‌سایت، وردپرس را هم در نظر بگیرند. اما ممکن است آشنایی با بزرگ‌ترین مشکلات وردپرس شما  را دودل کند.

نگران نباشید مزیت‌های وردپرس انقدر زیاد است که مشکلات آن در مقابل مزیت‌هایش ناچیز جلوه می‌کند و البته که به خاطر پرطرف‌دار بودن این سیستم مدیرت محتوا، راهکارهای دلگرم کننده‌ای برای حل بزرگ‌ترین مشکلات وردپرس توسط توسعه دهندگان بی‌شمار آن ارائه شده است.

افزونه وردپرس پشتیبان یک تیر با سه نشان!

در مجموعه خدمات ذخیره‌سازابری پشتیبان، برای کمک به وب‌مستران سایت‌های وردپرسی، یک افزونه وردپرس طراحی شده است تا چندتا از بزرگ‌ترین مشکلات وردپرس را برای وب‌مستران  و صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی کاملا برطرف کند.

با استفاده از افزونه وردپرس پشتیبان شما فایل‌های بخش رسانه‌ی وردپرس خود را به‌جای ذخیره‌کردن در هاست اصلی بر روی پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان خود ذخیره می‌کنید. به همین ترتیب می‌توانید از ذخیره‌کردن فایل‌های محصولات دانلودی فروشگاه ووکامرسی‌تان در پشتیبان هم استفاده نمایید. و همچنین امکان ایجاد فایل‌های بک آپ مختلف و ارسال به سرویس ذخیره‌سازابری پشتیبان دارید .

حل بزرگ‌ترین مشکلات وردپرس با افزونه وردپرس پشتیبان

اگر وب‌مستر حرفه‌ای و طرفدار وردپرس باشید حتما با مشکل ذخیره‌سازی فایل ها مثلا تصاویر یا فایل‌هایی که برای دانلود کاربران‌تان در بخش کتابخانه وردپرس ذخیره‌سازی می‌کنید، مواجه شده اید . بخش بزرگی از سرویس میزبانی گران قیمت وب سایت شما را فایل‌های بخش رسانه وردپرس شما اشغال می‌کند.

حتی اگر یک وب سایت ساده و شخصی داشته باشید برای قراردادن فایل‌های گالری تصاویر و غیره در نهایت به مشکل برخواهیدخورد .

افزونه وردپرس پشتیبان به شما این امکان را می‌دهد که مستقیم از خود وردپرس فایل‌های تان را بارگذاری کنید. از جمله تصاویری که در نوشته ها و برگه ها یا برای محصولات در ووکامرس استفاده می‌کنید را مستقیما در سرویس ذخیره‌سازابری پشتیبان آپلود کنید.

همچنین افزونه وردپرس پشتیبان امکان ذخیره‌سازی فایل‌های فروشگاه‌های فروش فایل را فراهم کرده است. مخصوصا وب‌مسترانی که به صورت حرفه و با ووکامرس اقدام به فروش فایل می‌کنند. با استفاده از افزونه وردپرس پشتیبان  به راحتی مشکلات نگهداری و ذخیره‌سازی محصولات دانلودی شان برطرف خواهد شد.

با استفاده از افزونه وردپرس پشتیبان علاوه بر این‌که فایل‌ها و محصولات دانلودی فروشگاه شما بر روی سرویس ذخیره‌سازابری پشتیبان شما ذخیره می شوند از کلیه امکانات لینک خصوصی و زمان‌داری که ووکامرس ایجاد می‌کند هم بهره مند خواهید شد.

در آخر با افزونه وردپرس پشتیبان می‌توانید فایل بک آپ از قسمت های مختلف وب‌سایت وردپرسی خود ایجاد و آنها را برروی سرویس ذخیره‌سازابری پشتیبان ذخیره کنید.

اما بهتر از همه‌ی این‌ها.  می‌توانید بر روی پارتیشن حرفه ای که به وردپرس‌تان متصل می‌کنید، زیردامنه مرتبط با دامنه‌اصلی وب‌سایت‌تان را تنظیم کنید. بدین‌ترتیب فایل‌های شما بر روی زیردامنه مرتبط با سایت شما منتشر شده و در گوگل ایندکس خواهد شد. این مزیت به SEO وب سایت شما نیز کمک خواهد کرد.

بنابراین با یک افزونه وردپرس و به کمک امکانات بی‌نظیر سرویس ذخیره‌سازابری پشتیبان اقدام به حل بزرگ‌ترین مشکلات وردپرس و سیستم مدیریت محتوای‌تان کنید.  هزینه‌های میزبانی وب سایت خود را کمتر کنید و با امنیت بیشتری با وردپرس، کسب و کار خود را گسترش دهید و در فضای مجازی فعالیت کنید.

همین حالا در پشتیبان ثبت‌نام کنید. و پارتیشن حرفه ای خود را ایجاد کنید. سپس نسبت به ساخت و ایجاد لینک مستقیم فایل‌ها و تنظیم زیردامنه برروی پارتیشن خود اقدام کنید و سپس با نصب افزونه وردپرس پشتیبان وردپرس خود را به یک سرویس ذخیره‌سازابری ایرانی کاملا امن و همیشه در دسترس متصل کنید.