تنظیمات Admin پارتیشن Nextcloud

فهرست مطالب

تنظیمات Administration #

تنظیمات Settings  برای کاربر Admin  در دو بخش تنظیمات شخصی (personal) که برای همه‌ی کاربران وجود دارد و تنظیمات مخصوص مدیریت (Administration) است. در بخش تنظیمات مخصوص مدیریت تنظیمات مختلفی برای کنترل کامل‌تر و بیشتر بر روی کاربران و نحوه ذخیره سازی و اشتراک‌گذاری فایل‌ها و داده‌ها در پارتیشن Nextcloud پشتیبان وجود دارد.

در بخش می‌توانید دسترسی SMTP میل سرور خود را وارد کرده تا اطلاع رسانی های از طریق امیل در پارتیشن Nextcloud  شما امکان پذیر شود. در همین بخش می‌توانید گروهی که اطلاع راسانی‌های مستقیم نکست کلود را دریافت می‌کند و همچنین برچسب های مورد نیاز خودتان را تعریف کنید و تعیین کنید کدام برچسب ها برای همه‌ی کاربران در دسترس باشند.

در بخش می‌توانید قوانین و گزینه‌های اشتراک گذاری فایل‌ها برای کاربران را تعیین و کنترل کنید.

در بخش می‌توانید تعیین کنید کدام یک از گروه‌هایی که تعریف کرده‌اید به تنظیمات مخصوص مدیریت دسترسی داشته باشند.

و در بخش می‌توانید تعیین کنید که به عنوان مدیر از کدام بخش از فعالیت های دیگر کاربران از طریق ایمیل یا پوش نوتیفیکیشن باخبر شوید.

همچنین در بخش کلیه گزارشات پارتیشن nextcloud تان را مشاهده خواهید کرد.

کاربر Admin  دسترسی کاملی برای مدیریت دسترسی‌ها، تعریف گروه‌های اولیه، فعال سازی App های گوناگون نکست‌کلود و مانیتور وضعیت زیرساخت پارتیشن را دارد. برای اطلاع کامل از مستندات و رعایت موارد امنیتی مختلف نرم‌افزار نکست‌کلود مستندات دسترسی به فایل ها در نکست کلود را اینجا مطالعه کنید.