تولید ویدئو با وضوح مختلف

ایجاد سنسور #

ایجاد اکشن برای ایجاد کیفیت های مختلف از فایل ویدیو #

برای تولید ویدئو با وضوح مختلف از ویدئو آپلود شده کافیست تا مقدار “تغییر سایز ویدیو” را در فیلد “اکشن” انتخاب کنید، و سپس مقدار “ویدیو” را برای مقدار ” منبع” انتخاب کنید.  و در آخر وضوح مورد نظر را انتخاب میکنیم.

سپس در بخش فرمت یکی از گزینه‌های mp4، mov، webm، mkv، avi را انتخاب کنید.

برای این که چند سایز مختلف از یک ویدیو ایجاد کنید کافیست بر روی دکمه افزودن گوشه سمت راست سنسور کلیک کنید تا یک اکشن جدید بسازید.

برای این که سه سایز مختلف از یک ویدیو داشته باشید کافیست که سه اکشن با سایز مورد نظر خودتان را برای این سنسور ایجاد کنید.

در صورتی که در بخش پارامتر های سنسور (بالای اکشن‌ها) گزینه ایجاد لینک ویدیو را انتخاب کرده باشید، برای ویدیو هایی که در این بخش ایجاد میکنید یک لینک ویدیو پلیر اختصاصی ایجاد میشود. در لینک ویدیو پلیر اختصاصی تمامی نسخه‌های (کیفت‌های) مختلف ویدیوی شما قرار داده شده است که با توجه به قدرت پخش کاربر و مخاطب شما تنظیم و نمایش داده می شود.

نکته: حتما فرمت ویدیوها را برای همه‌ی اکشن های مربوط به ویدیو بر روی فرمت mp4 تنظیم کنید.

با استفاد از کد امبد تولید شده که در منوی ویدیو پلیر در اختیار شما قرار میگیرد، ویدیوهای خود را به صورت دستی در وب سایت خودتان قرار دهید. با با استفاده از وب هوک تنظیم شده آن را از طریق api دریافت و آن را در وب سایت یا اپلیکیشن خودتان قرار دهید. ویدیو پلیر پشتیبان فایل‌های اصلی ویدیو را از کاربران عادی مخفی نگاه می‌دارد و همچنین گزینه و امکان دانلود بر روی ویدیو پلیر غیر فعال باشد. بنابراین تا حدودی ویدیوهای شما امکان دانلود برای کاربر عادی نخواهد داشت و مخاطب شما فقط میتوانید آن را انلاین در صفحه مورد نظر شما تماشا کند.